BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:اس ام اس جدید, پیامک جدید, اس ام اس عاشقانه, پیامک عاشقانه, جملات عاشقانه, توسط ادمین |

حسرت
چیزی نیست که من بخورم
حسرت
اون چیزیه که به دلت میذارم …
::
::
لبخند که زد
توی چال گونه اش افتادم
پای منطقم شکست ..!
و من
عاشق شدم
::
::
این روزها درمن
حالتِ فوق العاده
اعلام شده است …
بیش از حدمجاز
دلم برایت تنگ شده…
::
::
خیــلی نامــردیه عشقــت بهــت بگــه:
با هــم باشیــم اما وابستــگی بینــمون نباشــه…
::
::
بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست داشتنشون
فقط برای تو ضرر داره …
::
::
مــــــــــــــــرا از بنــــــــد اویزان کنیــــــــد!
سر و تـــــــــه……!
شایـــــــــــد فکـــرش از ســــــرم بیافتــــــــد…
::
::
این روزهــــایم به تظاهر می گذرد…
تظاهر به بی تفاوتی،
تظاهر به بی خیـــــالی،
به شادی،
به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست…
اما . . .
چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش”
::
::
چقــدر آشفتــه و مـــات و تیــــره اند
ایـــن روزهــــا . . .
طنــــاب دار بیـــاوریــــد
میخواهــــم استعفــــا بدهـــــم !
::
::
بـیـهـو د ه و ر ق مـی خـو ر نـد
تـقـو یـم هـا ی ِ جـهـا ن ;
ر و ز هـا ی ِ مـن هـمـه یـک ر و ز نـد . . .
شـنـبـه هـا یـی کـه فـقـط
پـیـشـو نـد شـا ن عـو ض مـی شـو د . . .
::
::
دوسش دارم ولی می ترسم بهش بگم.
می ترسم بگم و بگوید مرسی.
بگوید ممنون.
یا هر چیزی بگوید بجز :
من هم دوسِت دارم.
::
::
عـشـق هایت را مثل
کـانـال تـلـویـزیـون عـوض مـی کـنـی
و افـتـخـار می کـنـی،
که عشق برایت این چنین است !
و مـن مـی خـندم …
به برنامه هایی که هیچکدام ،
ارزش دیدن ندارند . . .
::
::
درد دارد وسـط ِ جـاده ای بـاشـی
بـی “هـمـسـفـر”
بـی “هـمـراه”
بـی کـسـی کـه پـشـتـت بـاشـد..
کـه دلـگـرمـت کـنـد..
کـه بـگـویـدت بـرو
“مـن هـسـتـم”
دَرد دارد
::
::
روی بـی تــابی ام
تــــاب مـــی خــــورم تـــا بیــــایـــی….!
::
::
آرزوهایم هوایی میشوند …!
به باد میروند …!
دود میشنود …!
حس میکنم معتاد حسرت هایم شده ام…
::
::
دوست داشتَنت
معادله ای ست که ،نفس هایَم را
اثبات می کند!::
::
::
تــو میگذری ..
زمان ..
می گـــــذرد !..
چه کنم با دلــــی ..
که از تو ..
توان گذشتنش ..
نیست…
::
::
چقدر دوست دارم با خیال راحت
یک نفس عمیق بکشم
نفسی که پر باشد
از بوی آرامش وجود تـــو
::
::
بــــــــه هر کسیــــــــ دلـــــــــم خوشه…
“دلخوشیامـــــــــــو” میکشه….


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: